Zásady ochrany osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů

1.Základní ustanovení

    1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „ GDPR ”) je Kamil Vítek IČ 21003441, Riegrova 11, Břeclav 690 02  zapsán v živnostenském rejstříku vedeném u Okresnho soudu v Břeclavi (dále jen: „ správce “).
    2. Kontaktní údaje správce jsou:

Jméno: Kamil Vítek

adresa: Riegrova 11, Břeclav 690 02

IČO: 21003441

e-mail: kamil@leogycreatives.cz

telefon: +420 731 217 789

    1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
    2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

2.Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky:
    • jméno a příjmení
    • e-mailová adresa
    • poštovní adresa
    • telefon
    • historie akcí na webu
    • IP adresa
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

3.Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  2. Účelem zpracování osobních údajů je
    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • plnění právních povinností vůči státu,
    • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

4. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    • Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

5. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující služby provozování e-shopu (Shopify) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    • zajišťující marketingové služby.
  2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

6. Zpracovatelé osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé především za účelem zajištění plnění objednávky a online reklamy:

Společnost

Země

Účel

Facebook

USA

Online marketing, sdílení obsahu

Google

USA

Analytické účely, online marketing

Seznam

ČR

Online reklama

Instagram

USA

Online reklama, sdílení obsahu

Smartlook

ČR

 
    • případně další poskytovatel zpracovatelských softwarům služeb a aplikací, které však v současné době správce nevyužívá.

 

7. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR ,
    • právo na vymazání osobních údajů dle čl. 17 GDPR ,
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR ,
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR a
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaš e právo na ochranu osobních údajů, případně se obrátit na soud.

 

8. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů, zejména zabezpečení uložišť antivirovými programy, odpovídajícími hesly a dvoufázovým ověřením .
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.2.2024.

Martin-Knoz-portret

MUDr. Martin Knoz Ph.D.

operacelymfedemu.cz
Oceňuji spolupráci s Kamilem Vítkem, jeho profesionalitu a úsilí, které dalo vzniknout informativnímu webu o unikátním operačním řešení na principech Supermikrochirurgie, tj. operacích na průměrech cév menších jak 0.8 mm. Mám v úmyslu dále s Kamilem Vítkem spolupracovat na rozšíření webu a na vzniku dalších webů pojednávajících o rekonstrukční mikrochirurgii a supermikrochirurgii, estetické a plastické chirurgii.

Jako vedoucí lékař pro vědu a výzkum univerzitní Kliniky plastické a Estetické chirurgie fakultní nemocnice U Sv. Anny v Brně a největšího mikrochirurgického centra v České Republice, doporučuji Kamila Vítka jako inovativního a kreativního tvůrce webů.
tanec-se-zrzkou-mockup-web

Tanec se Zrzečkou, aneb web plný energie, vášně a radosti

Klientka Michaela Blanku kontaktovala poté, co zahlédla její video na Tiktoku. Na konzultaci jí klienta pověděla její představy. Vede kurzy tance a tábory pro děti. Blanka s klientkou řešila, jak co nejsnažším způsobem předat rodičům veškeré informace.

Vyplnění dotazníku

Blančinna klientka ze všeho nejdříve vyplnila dotazník, ve kterém se objevovaly zapeklité otázky ohledně její obchodní strategie, cílů podnikání a informací o průběhu jejích tanečních lekcí. Z dotazníku si Blanka vytáhla podstané informace,  které budou její cílovou skupinu - rodiče - nejvíce zajímat, co je může přimět k nákupu lekcí. Michaela není "byznysmenka", a přesně podle toho tak Blanka web koncipovala.
tanec-se-zrzeckou-struktura-min
tanec-se-zrzeckou-graficky-navrhStreet-dance-Tanec-se-Zrzeckou

Grafické návrhy a tvoření webu

Blanka vytvořila více návrhů, ale vyhrál až ten třetí, ze kterého byla klientka doslova nadšená, a tak ji nechala volnou roku při návrhu dalších podstránek.

Web Blanka tvořila na tzv. WordPressu, na kterém běžím téměř 50% všech webových stránek po celém světe, s použitím programu Divi Builder, který je uživatelsky velmi přívětivý, a tak si klientka může v případě krajní nouze provést drobné úpravy i sama, a to bez jakýchkoliv programátroských dovedností. Celá spolupráce od první konzultace až po zveřejnění webu trvala asi dva měsíce, nicméně tím to nekončí - Blanka o web nadále pečuje.

Výsledky

Zajímavostí je, že při procesu tvorby se dělal kompletní rebrand. Kontaktní formuláře fungují tak, jak mají, ale co je důležité, děti se přihlašují.

Reference

„Paní Blanku doporučuji všemi deseti 🙌🏻 lepšího člověka pro tvorbu a správu webu jsem si nemohla vybrat. Spolehlivost, rychlost, originalita, komunikace, vstřícnost, ochota, vše perfektní 🙏🏻 moc ráda s p. Blankou spolupracuji a za vše jí nesmírně moc děkuji. Jsem nadmíru spokojená klientka.“ – Michaela Tláskalová

ondrej-zeman-mockup-web

Web pro mladého fotografa Ondru

Ondra je doslova blázen do focení a má ambice růst. "Jelikož se s Kamilem znám mnoho let, tak jsem ho požádal o vytvoření svého webu, protože jsem chtěl získat své první klienty". Nebylo čas na nic čekat, a tak jsem se dal do práce a během měsíce jsem vytvořil web, který prezentuje Ondru jako osobu, ale především jeho skvělé dovednosti a portfolio.

Ondrove očekávání, cíle a představy

Nejprve jsme si s Ondrou společně vše ujasnili. Ondra chtěl získat svého prvního klienta, ale zároveň chce, aby mu web přinášel klienty další - to je skvělý a rozumný cíl.

Vytvoření návrhu sturktury a vizuálu

Jako první jsem vytvořil návrh struktury webu, což je v podstatě taková "mapa průchodnosti", na které si Ondra dokázal představit, kam a kudy se návštěvník webu dostane. Po schválení jsem vytvořil i grafický návrh celého webu. Ondra mi k tomu přidal své námitky, podle kterých jsem udělal další úpravy a poté jsem začal web konečně tvořit. 

Tvoření a správa webu

Web jsem tvořil v tzv. WordPressu, na kterém běží skoro 50% všech webových stránek po celém světě. Využíval jsem intuitivní a uživatelsky přívětivý program Divi Builder, který Ondrovi v naléhavém případě umožňuje provádět změny na webu, a to i bez programátorských znalostí.

Web je strukturovaný tak, aby budoval důvěryhodnost pomocí prezentace portfolia a zkušeností. Následně představuje orientační ceník doprovázený s výzvou k akci, která je hezky viditelná ve více částech webu, čímž se podpoří výše konverzního poměru (=kolik návštěvníků webu odešle zprávu kontaktním formulářem).

Výsledky

Jelikož je Ondra aktivní na sociálních sítích, tak pro něj nebyl až takový problém na web získat návštěvnost. Doslova za pár dnů se mu ozval majitel nové místní "kebabárny", se kterým se domluvil na nafocení fotek jeho prodejny, ale hlavně šťavnatého masa.
S Ondrou nadále spolupracuji a dokonce je členem i našeho Leogy týmu, kde zastupuje pozici Fotograf.
Zobrazit web