PPC Reklama na Googlu

3 důvody, proč do PPC reklamy na Googlu investovat s Leogy

cislo-jedna-grafika

Otevřenost

Nebudeme slibovat hory doly. Některé faktory ovlivnit můžeme, ale některé jako klient můžete ovlivnit pouze Vy. Proto nemůžeme zaručit, že kampaně vždy splní vaše očekávání.
cislo-dva-grafika

Ambice

Nebudeme slibovat nemožné, ale rozhodně uděláme vše, jak nejlépe umíme a dokážeme. Důkazem toho je náš ambiciozní tým, který si díky vytrvalosti jde neustále za svým.
cislo-tri-grafika

Odpovědnost

K Vašemu podnikání budeme přistupovat, jako k vlastnímu, a to znamená, že se snažíme o maximální profesionalitu.

7 kroků k výsledkům

Vyplnění dotazníku

Informace od člověka z oboru nám pomohou dosáhnout porozumění a získané informace využít v marketingu.

Analýza trhu a konkurence

Provedeme základní analýzu, která je klíčová pro úspěšné kampaně.

Vytvoření a nastavení kampaní

S ohledem na předchozí body vytvoříme a nastavíme reklamní kapmaně v Google Ads.

Optimalizace reklmaních kampaní

Tvorbou a nastavením to nekončí – kampaně budeme i optimalizovat.

Reporting a návrhy

Výsledky průběžně reportujeme a navrhujeme možná řešení vyplývající z dat.

Nepřetržitá komunikace

Nepřetržitě s Vámi budeme komunikovat a čerpat z Vaší zpětné vazby.

Garance?

Garance v marketingu poskytovat nejde, ale budeme plnit veškeré předcházející body, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.

Ceník PPC reklam

    • MINIMUM
      Vhodné pro menší živnostníky
      od4.970
      měsíčně
      • Tvorba a nastavení kampaní
      • Týdenní kontrola kampaní
      • Týdenní reporting výsledků
      • Propojení analytických nástrojů
      • Neptřetžitá komunikace
      • MEDIUM
        Vhodné pro zdravé firmy
        od9.970
        měsíčně
        • Tvorba a nastavení kampaní
        • Obdenní kontrola kampaní
        • Obdenní reporting výsledků
        • Propojení analytických nástrojů
        • Nepřetržitá komunikace
        • MAXIMUM
          Vhodné pro ambiciózní firmy
          od15.970
          měsíčně
          • Tvorba a nastavení kampaní
          • Denní kontrola kampaní
          • Denní reporting výsledků
          • Optimalizace kampaní
          • Propojení analytických nástrojů
          • Nepřetržitá komunikace
        Důležitá poznámka: Jedná se spíše o orientační ceny. Výsledná cena může být trošku nižší nebo i násobně větší. Vždy záleží na Vašich prioritách, rozpočtu, cílech, potřebách a aktuální situaci u Vás a na trhu.

        Časté dotazy

        Frekvence a obsah reportů?

        Frekvence: Standardně reportujeme výsledky tak často, jak je uvedeno v ceníku níže. To znamená, že:

        • u živnostníku jedenkrát do týdne,
        • u zdravých firem každý druhý až třetí den (obden),
        • u ambiciózních firem každý den.

        Obsah: Report za dané období vždy obsahuje ty nejvíce klíčové metriky, které Vás, jako podnikatele, nejvíce zajímají – konverzní poměr, CPC (průměrná cena za proklik), počet zobrazení, návštěvnost, návratnost investice do kampaní apod.

        Pokud Vás budou zajímat bližší specifikace, pak není vůbec žádný problém je do reportu zahrnout.

        Vizuál: Report vždy posíláme v přehledném formátu a s přehlednými grafy tak, aby se v tom vyznal i běžný člověk, ne jen ajťák.

        Jaké máte zkušenosti?

        Pozici PPC specialistů v našem týmu zastupují opravdoví specialisté s mnoha letou zkušeností, tudíž se nemusíte bát – jste v dobrých rukou.

        Získejte kalkulaci

        Martin-Knoz-portret

        MUDr. Martin Knoz Ph.D.

        operacelymfedemu.cz
        Oceňuji spolupráci s Kamilem Vítkem, jeho profesionalitu a úsilí, které dalo vzniknout informativnímu webu o unikátním operačním řešení na principech Supermikrochirurgie, tj. operacích na průměrech cév menších jak 0.8 mm. Mám v úmyslu dále s Kamilem Vítkem spolupracovat na rozšíření webu a na vzniku dalších webů pojednávajících o rekonstrukční mikrochirurgii a supermikrochirurgii, estetické a plastické chirurgii.

        Jako vedoucí lékař pro vědu a výzkum univerzitní Kliniky plastické a Estetické chirurgie fakultní nemocnice U Sv. Anny v Brně a největšího mikrochirurgického centra v České Republice, doporučuji Kamila Vítka jako inovativního a kreativního tvůrce webů.
        tanec-se-zrzkou-mockup-web

        Tanec se Zrzečkou, aneb web plný energie, vášně a radosti

        Klientka Michaela Blanku kontaktovala poté, co zahlédla její video na Tiktoku. Na konzultaci jí klienta pověděla její představy. Vede kurzy tance a tábory pro děti. Blanka s klientkou řešila, jak co nejsnažším způsobem předat rodičům veškeré informace.

        Vyplnění dotazníku

        Blančinna klientka ze všeho nejdříve vyplnila dotazník, ve kterém se objevovaly zapeklité otázky ohledně její obchodní strategie, cílů podnikání a informací o průběhu jejích tanečních lekcí. Z dotazníku si Blanka vytáhla podstané informace,  které budou její cílovou skupinu - rodiče - nejvíce zajímat, co je může přimět k nákupu lekcí. Michaela není "byznysmenka", a přesně podle toho tak Blanka web koncipovala.
        tanec-se-zrzeckou-struktura-min
        tanec-se-zrzeckou-graficky-navrhStreet-dance-Tanec-se-Zrzeckou

        Grafické návrhy a tvoření webu

        Blanka vytvořila více návrhů, ale vyhrál až ten třetí, ze kterého byla klientka doslova nadšená, a tak ji nechala volnou roku při návrhu dalších podstránek.

        Web Blanka tvořila na tzv. WordPressu, na kterém běžím téměř 50% všech webových stránek po celém světe, s použitím programu Divi Builder, který je uživatelsky velmi přívětivý, a tak si klientka může v případě krajní nouze provést drobné úpravy i sama, a to bez jakýchkoliv programátroských dovedností. Celá spolupráce od první konzultace až po zveřejnění webu trvala asi dva měsíce, nicméně tím to nekončí - Blanka o web nadále pečuje.

        Výsledky

        Zajímavostí je, že při procesu tvorby se dělal kompletní rebrand. Kontaktní formuláře fungují tak, jak mají, ale co je důležité, děti se přihlašují.

        Reference

        „Paní Blanku doporučuji všemi deseti 🙌🏻 lepšího člověka pro tvorbu a správu webu jsem si nemohla vybrat. Spolehlivost, rychlost, originalita, komunikace, vstřícnost, ochota, vše perfektní 🙏🏻 moc ráda s p. Blankou spolupracuji a za vše jí nesmírně moc děkuji. Jsem nadmíru spokojená klientka.“ – Michaela Tláskalová

        ondrej-zeman-mockup-web

        Web pro mladého fotografa Ondru

        Ondra je doslova blázen do focení a má ambice růst. "Jelikož se s Kamilem znám mnoho let, tak jsem ho požádal o vytvoření svého webu, protože jsem chtěl získat své první klienty". Nebylo čas na nic čekat, a tak jsem se dal do práce a během měsíce jsem vytvořil web, který prezentuje Ondru jako osobu, ale především jeho skvělé dovednosti a portfolio.

        Ondrove očekávání, cíle a představy

        Nejprve jsme si s Ondrou společně vše ujasnili. Ondra chtěl získat svého prvního klienta, ale zároveň chce, aby mu web přinášel klienty další - to je skvělý a rozumný cíl.

        Vytvoření návrhu sturktury a vizuálu

        Jako první jsem vytvořil návrh struktury webu, což je v podstatě taková "mapa průchodnosti", na které si Ondra dokázal představit, kam a kudy se návštěvník webu dostane. Po schválení jsem vytvořil i grafický návrh celého webu. Ondra mi k tomu přidal své námitky, podle kterých jsem udělal další úpravy a poté jsem začal web konečně tvořit. 

        Tvoření a správa webu

        Web jsem tvořil v tzv. WordPressu, na kterém běží skoro 50% všech webových stránek po celém světě. Využíval jsem intuitivní a uživatelsky přívětivý program Divi Builder, který Ondrovi v naléhavém případě umožňuje provádět změny na webu, a to i bez programátorských znalostí.

        Web je strukturovaný tak, aby budoval důvěryhodnost pomocí prezentace portfolia a zkušeností. Následně představuje orientační ceník doprovázený s výzvou k akci, která je hezky viditelná ve více částech webu, čímž se podpoří výše konverzního poměru (=kolik návštěvníků webu odešle zprávu kontaktním formulářem).

        Výsledky

        Jelikož je Ondra aktivní na sociálních sítích, tak pro něj nebyl až takový problém na web získat návštěvnost. Doslova za pár dnů se mu ozval majitel nové místní "kebabárny", se kterým se domluvil na nafocení fotek jeho prodejny, ale hlavně šťavnatého masa.
        S Ondrou nadále spolupracuji a dokonce je členem i našeho Leogy týmu, kde zastupuje pozici Fotograf.
        Zobrazit web