Pomáháme růst
ambiciózním firmám

Úspěšně se staráme a pečujeme o PPC reklamy na Googlu

6 kroků k výsledkům

Vyplnění dotazníku

Informace od člověka z oboru nám pomohou dosáhnout porozumění a získané informace využít v marketingu.

Analýza trhu a konkurence

Provedeme základní analýzu, která je klíčová pro úspěšné reklamní kampaně.

Vytvoření a nastavení kampaní

S ohledem na předchozí body vytvoříme a nastavíme reklamní kampaně v Google Ads.

Optimalizace reklamních kampaní

Tvorbou a nastavením to nekončí – kampaně budeme i optimalizovat.

Reporting a návrhy

Výsledky průběžně reportujeme a navrhujeme možná řešení vyplývající z dat.

Nepřetržitá komunikace

Nepřetržitě s Vámi budeme komunikovat a čerpat z Vaší zpětné vazby. Hovory a meetingy mohou probíhat i o víkendech.

Neplatíte jen za práci, ale i za zážitek

Prémiový přístup

Dosahujeme brutální efektivity a rychlosti – máme detailně naplánované jednotlivé fáze spolupráce a dopředu víme, kdy a jaké akční kroky podnikneme. Vy se tak můžete věnovat primárně svojí práci, rodině či koníčkům a marketing i kreativitu můžete nechat s klidným spaním na nás.

Zodpovědnost

V Leogy se nevymlouváme na trh, konkurenci a ani neházíme zodpovědnost na Vás. Pokud se nám něco nepovede, zvedáme telefon a informujeme Vás – vždy ale k projektům přistupujeme jako k vlastnímu podnikání a pracujeme, jak nejlépe dokážeme.

Nejsme agentura

Jsme tým nezávislých jednotlivců/freelancerů. Nejsme jako agentury, které by prodali i slepému boty… Spolupráce musí dávat smysl oběma stranám a nesmí narušovat naše další hodnoty. U nás pokaždé víte, která konkrétní osoba pracuje na vašem projektu.

Komunikace

Se všemi klienty si voláme minimálně jednou týdně – dokonce i ve večerních hodinách či o víkendech. Komunikujeme pouze na Slacku – záplava emaily u nás nehrozí. Výsledky naší práce reportujeme minimálně jednou týdně a to naprosto upřímně a otevřeně. Když se nám něco náhodou nepovede, zvedáme telefon a informujeme vás.

NA ZPRÁVY REAGUJEME
MAXIMÁLNĚ DO 8 HODIN!

Pojďme se spojit

Martin-Knoz-portret

MUDr. Martin Knoz Ph.D.

operacelymfedemu.cz
Oceňuji spolupráci s Kamilem Vítkem, jeho profesionalitu a úsilí, které dalo vzniknout informativnímu webu o unikátním operačním řešení na principech Supermikrochirurgie, tj. operacích na průměrech cév menších jak 0.8 mm. Mám v úmyslu dále s Kamilem Vítkem spolupracovat na rozšíření webu a na vzniku dalších webů pojednávajících o rekonstrukční mikrochirurgii a supermikrochirurgii, estetické a plastické chirurgii.

Jako vedoucí lékař pro vědu a výzkum univerzitní Kliniky plastické a Estetické chirurgie fakultní nemocnice U Sv. Anny v Brně a největšího mikrochirurgického centra v České Republice, doporučuji Kamila Vítka jako inovativního a kreativního tvůrce webů.
tanec-se-zrzkou-mockup-web

Tanec se Zrzečkou, aneb web plný energie, vášně a radosti

Klientka Michaela Blanku kontaktovala poté, co zahlédla její video na Tiktoku. Na konzultaci jí klienta pověděla její představy. Vede kurzy tance a tábory pro děti. Blanka s klientkou řešila, jak co nejsnažším způsobem předat rodičům veškeré informace.

Vyplnění dotazníku

Blančinna klientka ze všeho nejdříve vyplnila dotazník, ve kterém se objevovaly zapeklité otázky ohledně její obchodní strategie, cílů podnikání a informací o průběhu jejích tanečních lekcí. Z dotazníku si Blanka vytáhla podstané informace,  které budou její cílovou skupinu - rodiče - nejvíce zajímat, co je může přimět k nákupu lekcí. Michaela není "byznysmenka", a přesně podle toho tak Blanka web koncipovala.
tanec-se-zrzeckou-struktura-min
tanec-se-zrzeckou-graficky-navrhStreet-dance-Tanec-se-Zrzeckou

Grafické návrhy a tvoření webu

Blanka vytvořila více návrhů, ale vyhrál až ten třetí, ze kterého byla klientka doslova nadšená, a tak ji nechala volnou roku při návrhu dalších podstránek.

Web Blanka tvořila na tzv. WordPressu, na kterém běžím téměř 50% všech webových stránek po celém světe, s použitím programu Divi Builder, který je uživatelsky velmi přívětivý, a tak si klientka může v případě krajní nouze provést drobné úpravy i sama, a to bez jakýchkoliv programátroských dovedností. Celá spolupráce od první konzultace až po zveřejnění webu trvala asi dva měsíce, nicméně tím to nekončí - Blanka o web nadále pečuje.

Výsledky

Zajímavostí je, že při procesu tvorby se dělal kompletní rebrand. Kontaktní formuláře fungují tak, jak mají, ale co je důležité, děti se přihlašují.

Reference

„Paní Blanku doporučuji všemi deseti 🙌🏻 lepšího člověka pro tvorbu a správu webu jsem si nemohla vybrat. Spolehlivost, rychlost, originalita, komunikace, vstřícnost, ochota, vše perfektní 🙏🏻 moc ráda s p. Blankou spolupracuji a za vše jí nesmírně moc děkuji. Jsem nadmíru spokojená klientka.“ – Michaela Tláskalová

ondrej-zeman-mockup-web

Web pro mladého fotografa Ondru

Ondra je doslova blázen do focení a má ambice růst. "Jelikož se s Kamilem znám mnoho let, tak jsem ho požádal o vytvoření svého webu, protože jsem chtěl získat své první klienty". Nebylo čas na nic čekat, a tak jsem se dal do práce a během měsíce jsem vytvořil web, který prezentuje Ondru jako osobu, ale především jeho skvělé dovednosti a portfolio.

Ondrove očekávání, cíle a představy

Nejprve jsme si s Ondrou společně vše ujasnili. Ondra chtěl získat svého prvního klienta, ale zároveň chce, aby mu web přinášel klienty další - to je skvělý a rozumný cíl.

Vytvoření návrhu sturktury a vizuálu

Jako první jsem vytvořil návrh struktury webu, což je v podstatě taková "mapa průchodnosti", na které si Ondra dokázal představit, kam a kudy se návštěvník webu dostane. Po schválení jsem vytvořil i grafický návrh celého webu. Ondra mi k tomu přidal své námitky, podle kterých jsem udělal další úpravy a poté jsem začal web konečně tvořit. 

Tvoření a správa webu

Web jsem tvořil v tzv. WordPressu, na kterém běží skoro 50% všech webových stránek po celém světě. Využíval jsem intuitivní a uživatelsky přívětivý program Divi Builder, který Ondrovi v naléhavém případě umožňuje provádět změny na webu, a to i bez programátorských znalostí.

Web je strukturovaný tak, aby budoval důvěryhodnost pomocí prezentace portfolia a zkušeností. Následně představuje orientační ceník doprovázený s výzvou k akci, která je hezky viditelná ve více částech webu, čímž se podpoří výše konverzního poměru (=kolik návštěvníků webu odešle zprávu kontaktním formulářem).

Výsledky

Jelikož je Ondra aktivní na sociálních sítích, tak pro něj nebyl až takový problém na web získat návštěvnost. Doslova za pár dnů se mu ozval majitel nové místní "kebabárny", se kterým se domluvil na nafocení fotek jeho prodejny, ale hlavně šťavnatého masa.
S Ondrou nadále spolupracuji a dokonce je členem i našeho Leogy týmu, kde zastupuje pozici Fotograf.
Zobrazit web