Marketingový a webový blog

nahled-sest-kroku-jak-ziskat-leady-z-webu

6 kroků, jak získat leady z webu

6 klíčových kroků pro získání leadů z webu

Proč Vám prostřednictvím nechodí žádné leady – kontakty na zákazníky? Proč máte málo e-shopových objednávek V tomto 

blogovém článku se podíváme všem těmto otázkám na zub.

Úspěšnost webu se bohužel neodvíjí pouze od designu a zajímavého obsahu, a přesně proto je potřeba si promyslet následujících šest bodů.

Jasná prezentace produktů nebo služeb

Při první návštěvě webu musí být každému na první pohled jasné, kdo jste, co děláte a proč by ho to mělo zajímat. Vytvořte stručný, ale hlavní úvodní nadpis, který osloví Vaši cílovou skupinu. Důrazně ukažte výhody Vašich produktů nebo služeb podložte je referencemi, recenzemi, případovými studiemi apod. – záleží, v čem podnikáte.

Vytvoření brutálních call-to-action (CTA)

Alespoň každá druhá až třetí sekce na každé podstránce by měla mít jasné a lákavé call-to-action tlačítko (výzvu k akci). V textu tlačítka hlavně nikoho nežádejte – snižujete si tak konverzní poměr. Mezi typické výzvy může patřit například “Získat kalkulaci”, “Obdržet ebook zdarma do 30s” apod. Hlavně se ujistěte, že všechny call-to-action tlačítka kontrastují s pozadím a vynikají od zbytku webu – bez pozornosti na ně nikdo neklikne.

ilustrace call-to-action tlačítka

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Velmi, ale opravdu velmi zjednodušeně: Čím lepší SEO máte, tím výš budete. 

Konkrétních 8 akčních kroků pro zlepšení SEO hodnocení najdete v předchozím článku na našem blogu.

Důvěryhodnost a spolehlivost

Bez důvěry nikdy nikomu neprodáte, a dokonce ani nepodvedete…Web je geniální a ultimátní nástroj pro její budování a to prostřednictvím recenzí spokojených zákazníků, certifikátů, případových studií nebo jakýchkoli dalších důkazů Vaší odbornosti a spolehlivosti, ale taky prostřednictvím promyšlené struktury, prodejního trychtýře apod. Potenciální zákazník chce mít jistotu, že je v dobrých rukou.

Důkladná propagace

Web bez návštěvnosti je jako město duchů, a jelikož SEO není sprint, ale maraton, tak v naprosté většině případů budete muset web podpořit investicemi do marketingu. Web můžete propagovat pomocí PPC reklamy na Googlu, reklam na Metě (Facebooku), e-mailového marketingu atd.

Který kanál vybrat Vám poradíme zdarma my, pokud se ozvete, nebo se stačí podívat na to, kde tráví Vaše cílová skupina nejvíce času a podle toho vybrat vhodné kanály pro investici.

ilustrace důležitosti propagace webu

Pravidelná aktualizace a optimalizace

Po spuštění webu nesmíte usnout na vavřínech. Pravidelně kontrolujte a aktualizujte obsah webu tak, aby byl relevantní a aktuální. Dále provádějte potřebné úpravy a optimalizace, co se technické části týče – kontrolujte a opravujte funkce, animace, prolinkování,…. 

Doufáme, že Vám článek pomůže a vše bylo pochopitelné a srozumitelné 🙂

Pokud budete mít jakékoliv otázky, či potřebu se na cokoliv zeptat neváhejte kliknout na tlačítko níže (pozor!!! jedná se o CTA).

Kamil & Adam

Martin-Knoz-portret

MUDr. Martin Knoz Ph.D.

operacelymfedemu.cz
Oceňuji spolupráci s Kamilem Vítkem, jeho profesionalitu a úsilí, které dalo vzniknout informativnímu webu o unikátním operačním řešení na principech Supermikrochirurgie, tj. operacích na průměrech cév menších jak 0.8 mm. Mám v úmyslu dále s Kamilem Vítkem spolupracovat na rozšíření webu a na vzniku dalších webů pojednávajících o rekonstrukční mikrochirurgii a supermikrochirurgii, estetické a plastické chirurgii.

Jako vedoucí lékař pro vědu a výzkum univerzitní Kliniky plastické a Estetické chirurgie fakultní nemocnice U Sv. Anny v Brně a největšího mikrochirurgického centra v České Republice, doporučuji Kamila Vítka jako inovativního a kreativního tvůrce webů.
tanec-se-zrzkou-mockup-web

Tanec se Zrzečkou, aneb web plný energie, vášně a radosti

Klientka Michaela Blanku kontaktovala poté, co zahlédla její video na Tiktoku. Na konzultaci jí klienta pověděla její představy. Vede kurzy tance a tábory pro děti. Blanka s klientkou řešila, jak co nejsnažším způsobem předat rodičům veškeré informace.

Vyplnění dotazníku

Blančinna klientka ze všeho nejdříve vyplnila dotazník, ve kterém se objevovaly zapeklité otázky ohledně její obchodní strategie, cílů podnikání a informací o průběhu jejích tanečních lekcí. Z dotazníku si Blanka vytáhla podstané informace,  které budou její cílovou skupinu - rodiče - nejvíce zajímat, co je může přimět k nákupu lekcí. Michaela není "byznysmenka", a přesně podle toho tak Blanka web koncipovala.
tanec-se-zrzeckou-struktura-min
tanec-se-zrzeckou-graficky-navrhStreet-dance-Tanec-se-Zrzeckou

Grafické návrhy a tvoření webu

Blanka vytvořila více návrhů, ale vyhrál až ten třetí, ze kterého byla klientka doslova nadšená, a tak ji nechala volnou roku při návrhu dalších podstránek.

Web Blanka tvořila na tzv. WordPressu, na kterém běžím téměř 50% všech webových stránek po celém světe, s použitím programu Divi Builder, který je uživatelsky velmi přívětivý, a tak si klientka může v případě krajní nouze provést drobné úpravy i sama, a to bez jakýchkoliv programátroských dovedností. Celá spolupráce od první konzultace až po zveřejnění webu trvala asi dva měsíce, nicméně tím to nekončí - Blanka o web nadále pečuje.

Výsledky

Zajímavostí je, že při procesu tvorby se dělal kompletní rebrand. Kontaktní formuláře fungují tak, jak mají, ale co je důležité, děti se přihlašují.

Reference

„Paní Blanku doporučuji všemi deseti 🙌🏻 lepšího člověka pro tvorbu a správu webu jsem si nemohla vybrat. Spolehlivost, rychlost, originalita, komunikace, vstřícnost, ochota, vše perfektní 🙏🏻 moc ráda s p. Blankou spolupracuji a za vše jí nesmírně moc děkuji. Jsem nadmíru spokojená klientka.“ – Michaela Tláskalová

ondrej-zeman-mockup-web

Web pro mladého fotografa Ondru

Ondra je doslova blázen do focení a má ambice růst. "Jelikož se s Kamilem znám mnoho let, tak jsem ho požádal o vytvoření svého webu, protože jsem chtěl získat své první klienty". Nebylo čas na nic čekat, a tak jsem se dal do práce a během měsíce jsem vytvořil web, který prezentuje Ondru jako osobu, ale především jeho skvělé dovednosti a portfolio.

Ondrove očekávání, cíle a představy

Nejprve jsme si s Ondrou společně vše ujasnili. Ondra chtěl získat svého prvního klienta, ale zároveň chce, aby mu web přinášel klienty další - to je skvělý a rozumný cíl.

Vytvoření návrhu sturktury a vizuálu

Jako první jsem vytvořil návrh struktury webu, což je v podstatě taková "mapa průchodnosti", na které si Ondra dokázal představit, kam a kudy se návštěvník webu dostane. Po schválení jsem vytvořil i grafický návrh celého webu. Ondra mi k tomu přidal své námitky, podle kterých jsem udělal další úpravy a poté jsem začal web konečně tvořit. 

Tvoření a správa webu

Web jsem tvořil v tzv. WordPressu, na kterém běží skoro 50% všech webových stránek po celém světě. Využíval jsem intuitivní a uživatelsky přívětivý program Divi Builder, který Ondrovi v naléhavém případě umožňuje provádět změny na webu, a to i bez programátorských znalostí.

Web je strukturovaný tak, aby budoval důvěryhodnost pomocí prezentace portfolia a zkušeností. Následně představuje orientační ceník doprovázený s výzvou k akci, která je hezky viditelná ve více částech webu, čímž se podpoří výše konverzního poměru (=kolik návštěvníků webu odešle zprávu kontaktním formulářem).

Výsledky

Jelikož je Ondra aktivní na sociálních sítích, tak pro něj nebyl až takový problém na web získat návštěvnost. Doslova za pár dnů se mu ozval majitel nové místní "kebabárny", se kterým se domluvil na nafocení fotek jeho prodejny, ale hlavně šťavnatého masa.
S Ondrou nadále spolupracuji a dokonce je členem i našeho Leogy týmu, kde zastupuje pozici Fotograf.
Zobrazit web